sunnuntai 15. syyskuuta 2019

Ensimmäiset Decot part 2


Decorative friendship book eli Deco.
Lisää infoa Decosta löydät klikkaamalla tätä.



Tämä oli se toinen Deco johon pääsin osallistumaan.  (Toisen Decon, eli part 1-postaus löytyy Täältä)

Tässä Decossa aiheena oli kesä, kesämuistot ym. Minullahan ei mitään kummempia kesämuistoja ollut, mökkireissu aikalailla ainoa, mutta sitäkin ihanampi muisto. 

Eli sivun etupuolelle tein "mökkireissun" Mixed media tyylillä. Taustaan on tuputeltu väriä sabluunan läpi, laitettu hieman kohopastaa, leimailtu, ja liimattu washiteippiä sekä doodlailtu aurinko,puu, mökki ja laituri.
 Nainen on kaverilta (Ulla) saatu paperinukke.
 Kukat ja lehdet olen maalannut ja piirtänyt toiselle paperille, josta olen ne leikannut ja liimannut sitten lopuksi tähän sivuun.




Toiselle sivulle tein enemmänkin sitten haaveita, mitä toivoisin että mun kesälomaan kuuluisi, ja se on tietenkin matkustaminen. Mä rakastan matkustamista, varsinkin jonnekin lämpimään. 
Pohjana käytin kartan sivua, liput on leimattu erivärisille kartongeille ja leikattu irti ja tuunattu käytetyn näköisiksi. Lehtileikkeinä aurinkotuoli rantoineen ja matkalaukku-kasa.
 Sabluunan läpi tuputtelin musteella rukseja, ja kehykset on doodlailtu.




Tässä Decossa oli tarkoitus myös tehdä kortti samalla tekniikalla jolla sen sivun oli tehnyt, niin seuraavalle henkilölle jolle Deco menee, eli minun tapauksessa Ullalle. Ulla sai siis pienemmän version mökin rannasta.



2 kommenttia:

Alku

No niin, pyristeltyäni pitkään vastaan minä nyt sitten vihdoin ja viimein luovutin. Aloitin siis Bloggaamisen... vai onko se Blogaaminen? J...