maanantai 3. kesäkuuta 2019

KK vintage-haaste #103





koukussa kortteihin vintage-haasteessa toivottiin tällä kertaa jotain rypistettyä.

Minä tein taas ATC-kortteja (Yllättyikö joku?)

rypistin paperin ensin mytyksi, ja värjäsin sen sen jälkeen mustesuihkeilla.
leikkasin sopivan kokoiset palat siitä ja liimasin ne toiselle paperille taustoiksi.
rypistin kahvikupin paperit myös pieniksi mytyiksi, ja suoristeltuani ne, liimasin ne taustaan kiinni.
toiseen valitsin kuvan jossa on ruusuja. Olen saanut sen vaihdossa. Toiseen päätin laittaa leimaamani kellon kuvan, jonka olin käsitellyt vanhemman näköiseksi.
Tekstit olen myös saanut vaihdossa. 







Rypistettyjä muistoja 1/2 ATC, no201

Rypistettyjä muistoja 2/2  ATC, no202







6 kommenttia:

Alku

No niin, pyristeltyäni pitkään vastaan minä nyt sitten vihdoin ja viimein luovutin. Aloitin siis Bloggaamisen... vai onko se Blogaaminen? J...