torstai 16. toukokuuta 2019

TJK 19-20/2019


TJK-haaste 19-20/2019
Aiheena tyttöperhosia/perhostyttöjä

Tästä tulikin semmonen murheenkryyni, että meinasin jo luovuttaa näiden perhostyttöjen tekemisen. Tämä ei selkeästi ole minun viikko, kaikki on jotenkin mennyt pieleen, ja aivot lyö tyhjää.
 Haluja olisi kovasti askarrella ja tehdä, mutta kun ei onnistu ja tule mitään muuta kuin sanomisia. Nämä tytöt ovat siis jo kolmas yritys, ja näidenkin kanssa oli ongelmia ja meinasivatkin myös joutua roskakoriin... mutta siinä ne nyt ovat.
Tytöt olen piirtänyt ja maalannut, ja koska sain vesivärin jälleen vuotamaan sinne minne ei pitänyt (mä olen niiiiiiiin surkea vesivärien kanssa), niin tein mustalla tussilla ääriviivat, ja "taustan" läträsin korttia käyttäen akryyliväreillä.






Perhostyttöjä 1/3 ATC, no171


Perhostyttöjä 2/3 ATC, no172
Perhostyttöjä 3/3 ATC, no173



5 kommenttia:

  1. Kauniitahan nämä ovat! Minusta on aina mahtavaa, kun ihminen osaa piirtää/maalata. Itse en todellakaan osaa... Helppo sanoa, mutta ehkä vaikea toteuttaa, sanon kuitenkin: älä ole turhaa niin itsekriittinen. Olet taitava! Käytä taitoasi. Minäkin käyttäisin, jos sellainen minulla olisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saila ihanista sanoista, ja oikeassa olet, on mulla aikamoinen työmaa edessä kun yritän tässä koko ajan oppia olemaan vähemmän itsekriittinen. Vaikka juuri siitä itsekin kerkesin jo kirjoittaa, että pitäisi vähän löysätä, niin heti sorruin samaan uudestaan. Ja sitäpaitsi, mä tykkään ihan mielettömästi sun tekeleistä ja kuolaan niille ja toivon että itsellä olis kanssa silmää ja mielikuvitusta niinkuin sinulla. Ja muuten, kiitos kun olet laittanut mun blogin sinne sun sivuille, mä yritän itse löytää sen tavan miten se tehdään, että pääsen kanssa lisäämään sinun ja muiden blogeja tänne 😊

      Poista
  2. Hatunnosto ensin sille, että et anna periksi vaan teet valmista vaikka koet tekemisen ongelmalliseksi. Ja mikä lopputulos! Upeat kortit! Kiitos osallistumisesta!

    VastaaPoista

Alku

No niin, pyristeltyäni pitkään vastaan minä nyt sitten vihdoin ja viimein luovutin. Aloitin siis Bloggaamisen... vai onko se Blogaaminen? J...