perjantai 18. tammikuuta 2019

KK Vintage-haaste #99

Uusia ja uusia haasteita..

Mä olen nyt kovasti kiinnostunut erilaisista haasteista. Siinä on käynyt vähän niin, että kun löysi ensimmäisen ja osallistui siihen, niin piti löytää lisää ja uusia. Nälkä kasvaa syödessä, vai miten se meni :)


Ensimmäinen osallistumiskerta, mutta ei varmastikaan viimeinen, koukussa kortteihin,
vintagehaaste #99 hattu tai myssy. 


Tein useampaa projektia samaan aikaan, niinkuin mulla yleensä on tapana, ja jotenkin meni ohi se että tähän haasteeseen olisi voinut tehdä vaikka ihan tavallisen kortin. (Muistan ensi kerralla sitten). Joten ATC-kortilla mennään tällä kertaa. 

Repäisin vanhasta pokkarista sivun, johon lähdin leimaamaan vintage-aiheisia kuvia. 
Sotkin päälle hieman distress oxide-musteita ja dylisions ink-suihkeita. 
Valkoisella Gessolla hahmottelin naisen pään ja hatun, ja mustalla tussilla piirsin ääriviivat ja kasvot. Akryylimaaleilla laitoin hieman väriä, ja valkoisella geelikynällä kävin äärirajat hennosti läpi ja tein ”ompeleet” reunoille. 

8 kommenttia:

  1. Olet tehnyt todella hienon kortin, ja atc-kortti se saa myös olla. Tuolle löytyy kyllä vaihtaja alta aikayksikön :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Alice, kiitos 💕 mä en ole vielä kehdannut yhden ainuttakaan vaihtoa tehdä. Itseasiassa nyt tässä kuussa osallistun ihan ensimmäistä kertaa vaihtoon, että vähän jännittää mitä vastaanottaja on mieltä ☺️. Pitää varmaan rohkaistua ja laittaa tämäkin ehdolle vaihtoon...

      Poista
  2. Hieno on korttisi! Mielelläni minäkin vaihdan kanssasi, jos vaihtaa haluat :) Tervetuloa blogiini!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3
      Minulle sopii vaihto oikein hyvin :)

      Poista
  3. Wau - tyylillä ja huolitellusti tehty; ihanan "savuiset" sävyt! Tykkään!

    VastaaPoista

Alku

No niin, pyristeltyäni pitkään vastaan minä nyt sitten vihdoin ja viimein luovutin. Aloitin siis Bloggaamisen... vai onko se Blogaaminen? J...