maanantai 26. marraskuuta 2018

Alku

No niin,
pyristeltyäni pitkään vastaan minä nyt sitten vihdoin ja viimein luovutin. Aloitin siis Bloggaamisen... vai onko se Blogaaminen? Joka tapauksessa, tässä sitä ollaan.

Se miksi ollaan tässä, johtuu yksinomaan siitä, että mä olen hurahtanut aivan tyystin noihin askartelu haasteisiin.
Kaikki jotka tuntee, tietää, että kaikenlainen askartelu on aina ollut lähellä mun sydäntä. Se on ollut se mun juttu. Mutta aina ei ole oikein inspiraatiota, tai ideaa mitä sitä nyt akartelisi, joten onneksi olen törmännyt täällä internetin ihmeellisessä maailmassa muutamaan sivustoon, joissa on ollut haasteita erilaisine ideoineen.. ja nyt mä olen hurahtanut niihin.
Monesti osallistuakseen niihin pitää laittaa linkki esim omasta blogista jossa kyseisen haasteen teos on, joten... tässä sitä ollaan!

Mä olen tunnetusti aivan surkea keksimään mitään fiksua kirjoitettavaa, ja oikeinkirjoituskin on mitä on, mutta pitäkää sormet ristissä, toivottakaa onnea ja koittakaa kestää. Kiitos ja anteeksi.

Luv U!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Alku

No niin, pyristeltyäni pitkään vastaan minä nyt sitten vihdoin ja viimein luovutin. Aloitin siis Bloggaamisen... vai onko se Blogaaminen? J...