maanantai 21. tammikuuta 2019

OKTK 46/2019, ...lunta ja jäätä

Joko mä olen sanonut jo, että oon oikein innoissani kaikista uusista haasteista joita mä olen nyt lähiaikoina löytänyt...!? 

Tässä ensimmäinen osallistuminen OKTK- haasteeseen


Eli kortti jossa on lunta ja jäätä, ja se menee vielä kaiken lisäksi vaihtoon..
Osallistun yhdellä kortilla, mutta onnistuin tekemään kaksi korttia, ja toivotaan että jompi kumpi miellyttäisi saajaa. Eli hän saa valita näistä jomman kumman.

”Winter wonderland”


Taustan tein vesiväreihin ”dippaamalla”, ja embossaamalla valkoisia lumihiutaleita. 
Stanssasin peuran seisomaan lumihankeen, joka on kreppipaperia. Sitten stanssatut puut liimasin päälle. Oksille hieman vuosia sitten askartelukaupasta ostamaani ”lunta”.


”Jääkukkia ikkunassa”






Jälleen tausta vesiväreillä ”dippaillen”. Leimasin hiutaleita turkoosilla, ja kirkkaalla embossasin vähän kaikkea. Kynsilakkaa hieman kimalletta ja hopeaa. Liimasin ikkunan pokat, ja pitsistä ikkuna kapat. Lunta ruutujen alapokiin. pokat oli aluksi valkoiset, mutta päätinkin ne maalata ruskeiksi. Onnistuin viimeisillä vedoilla värjäämään hieman alaverhon reunaakin. :)

6 kommenttia:

  1. Wau, värien, eri elementtien ja suloisten pienten yksityiskohtien leikkiä! Oli pakko ihan zoomailla - molemmat ihania, mutta tuo ensimmäinen lumosi minut! Ihanaa talvipäivää sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos paljon ja ihanaa talvipäivää myös sinulle ☺️

      Poista
  2. Hienosti olet käsitellyt lunta ja jäätä, etenkin tuo ylempi on kovasti mieleeni :-)

    VastaaPoista

Alku

No niin, pyristeltyäni pitkään vastaan minä nyt sitten vihdoin ja viimein luovutin. Aloitin siis Bloggaamisen... vai onko se Blogaaminen? J...