torstai 31. tammikuuta 2019

Inspiration-haaste 1/19



Uusi haaste.. Viltsu Marin Inspiration atc-haaste 01/2019..


Kyllä, ATC-haaste.. meinaan nyt tuntuu hieman tyhmältä tehdä tätä postausta sillä minä, innoissani siitä kun näin tuon inspiraatio kuvan, sain päähäni vision kortista ja aloin sitä heti tekemään... skinny- korttina! Kyllä!

Siellä sivulla ihan selkeästi kerrotaan, että voi tehdä joko atc-kortin (2,5x3,5”) tai atc coinssin (2,5”), ja kyllä mä sen luin... mutta sitten päässä löi tyhjää ja päätin kokeilla ensimmäisiä skinny kortteja (3x5”)

No, mä kyllä tykkään tosta kortista paljon, että ei se paljoa harmita. Tästä voisi oppia ja vaikka tupla varmistaa ensi kerralla se koko.. tai, minut tuntien, enköhän mä sen sössi toistekin 😁



Inspiraatio kuvasta on otettu vähän värimaailmaa, ja en mä tiedä.. mulla tuli vaan semmoinen intiaaninainen mieleen siitä kuvasta, että semmosen mä halusin tehdä.

2 kommenttia:

  1. Jukra miten upea! Niin upea, ettei mua häiritse yhtään "väärä" koko. On kuitenkin jätettävä arvonnasta pois tällä kertaa, mutta jos haluut vaihtaa kortin joskus niin kerro toki.
    Kiitos osallistumisesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, täysin ymmärrettävää, ja oma mokahan se on :)
      Kiitokset kehuista, kiitos inspiraatiosta, mä olen yhteydessä ;)

      Poista

Alku

No niin, pyristeltyäni pitkään vastaan minä nyt sitten vihdoin ja viimein luovutin. Aloitin siis Bloggaamisen... vai onko se Blogaaminen? J...