maanantai 28. tammikuuta 2019

JCC #39



Jehkottaren haasteella mennään, vuorossa numero 39,


Päätin tällä kertaa valita bingo rivin, ja varmuuden vuoksi päätin yrittää osua useampaankin ruutuun kuin vain riviin.. 😁

Eli, Tarrat-rusetti/solmu-Vellum tai Vellum-vesivärit-valkoinen tausta tai Tarrat-kaksi erilaista kuviopaperia-valkoinen tausta



Mulla on kova halu tehdä oikein runsaita kortteja, missä on kaikkea... mutta se vaatii vielä paaaaaaljon, paljon harjoittelua. Sen lisäksi että mä en saa niistä niin tasapainoisen näköisiä ja runsaita kun mä haluaisin, niin tarvitsisin vielä lisäksi jotain väriympyrä opetusta tai harjoittelua. Vaikka mä pystyn ihailemaan ja nauttimaan muitten töiden värikirjosta, ja siitä kuinka ne sointuu yhteen eri kuosien ja materiaalien kanssa, niin jostain syystä en osaa enkä pysty löytämään niitä omaan työhöni. 
Mutta en mä siitä pahasti ole pahoillani, mä koen että mun opettelu on vasta alussa, ja mulla on vielä aikaa harjoitella monen työn ohella 😊

10 kommenttia:

  1. Oih, upeasti sommiteltu tageja-minäkin juuri stanssailin tageja-piti työstää jo lauantaina, mutta jäivät odottamaan inspistä-kiitos, sitä löytyi täältä! Inspiroivaa pakkasviikon alkua sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ihanaa jos sain inspiroitua ja pakkasviikon alkuja myös sinulle ☺️

      Poista
  2. Hieno kortti. Kiitos, kun osallistuit haasteeseen.

    VastaaPoista
  3. Upea kortti! Kiitos kun osallistuit JCC haasteeseen!

    VastaaPoista
  4. Tosi hieno monitägikortti! Hyvin olet onnistunut tässä runsaudessa ja kerrostamisessa. Tykkään tästä hallitusta kaaoksesta. :)

    VastaaPoista

Alku

No niin, pyristeltyäni pitkään vastaan minä nyt sitten vihdoin ja viimein luovutin. Aloitin siis Bloggaamisen... vai onko se Blogaaminen? J...