lauantai 18. toukokuuta 2019

OKTK 50/2019



Oletko koskaan tehnyt korttia, jossa on ruostunutta metallia?

OKTK-haaste numero 50.

Taustana mulla on sivut vanhasta kirjasta, johon sotkin mintunväristä maalia. tein roiskeita ruskealla ja valkoisella. Liimasin pahvin palaan alumiini-teippiä, ja leikkasin kuvioleikkurilla erkokoisia rattaita. Käsittelin pinnan ruosteisen näköiseksi. Leimasin auton kuvan paperille, ja käsittelin sitä hieman, jotta se näyttäisi vanhalta. Teksti on kirjasta.

Tein kaksi korttia, ja molemmat laitan tähän vaihtoon.








vanhat autot 1/2 ATC, no174


vanhat autot 2/2 ATC, no175





Tästä haasteesta innostuneena tei kaksi muutakin korttia, jotka laitan vaihtoon tämän vaihdon/haasteen ulkopuolelle.



Vähän aikaa 1/2 ATC, no176


Vähän aikaa 2/2 ATC, no 177









4 kommenttia:

  1. Hienoja, niin aidosti vanhan näköisiä ja ruosteisia :) Millä käsittelit ruosteisiksi nuo alumiiniteippirattaat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saila 💕 mä töpöttelin eri ruskean sävyjä vähän karheammalla pensselillä. Mulla pieni määrä kanelia pöydällä, missä käytin sitä pensseliä välillä, lisää maalia ja töpöttämään. Ja olin laittanut siihen teipin päälle pienen kerroksen gessoa, jotta se maali tarttuisi paremmin.

      Poista

Alku

No niin, pyristeltyäni pitkään vastaan minä nyt sitten vihdoin ja viimein luovutin. Aloitin siis Bloggaamisen... vai onko se Blogaaminen? J...