maanantai 6. toukokuuta 2019

KK vintage #102


Koukussa kortteihin Vintage-Haaste numero 102,
Aiheena ”Unelmia”.

Päädyin Lopelta toteuttamaan oman lapsuuden unelman. Tai siis, se ajatus mielessä. Mä pienenä unelmoin, että musta tulee muotisuunnittelija. Tykkäsin piirrellä prinsessoja tai varsinkin niitä prinsessa mekkoja, ja ajattelin, että musta tulee muotisuunnittelija. Sitten alkoi koulu, ja koulussa valitsin käsitöiden sijaan puutyöt.. eli se siitä 😃 Mä olen vasta tässä muutaman vuoden aikana tajunnut, että mä olen ollut aivan liian kriittinen omia osaamisiani kohtaan (yritän koko ajan parantaa tapani) ja en siksi ikinä lähtenyt jahtaamaan mitään mun unelmista, vaan tein vaan mitä piti. Kun tarvitsi rahaa, niin mentiin töihin, otettiin vastaan se työ mitä saatiin. No, semmoista se on. Jokatapauksessa, tässä mun unelma, muotisuunnittelija, ja SKINNY kortti.

Dressmaker SKINNY, no150

4 kommenttia:

  1. Kerrassaan ihana kortti,ja oli mukava lukea tarinasi. Tuon itsekriittisyyden tunnistan kyllä itsessänikin. Kiitos osallistumisestasi vintagehaasteeseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sanna, kiitos kun luit ja kommentoit, ja ihana kuulla etten taistele yksin tuon itsekriittisyyden kanssa. 💕

      Poista
  2. Ihanasti kerrottu lapsuuden-kasvun tarina upean työsi saatteeksi.
    Ihania pieniä yksityiskohtia - silmälle iloa! Olipa kiva kun "eksyin" blogiisi!! Kevätmieltä iloista kera "unelmien" -mitäs niissä tänään siintää?

    VastaaPoista

Alku

No niin, pyristeltyäni pitkään vastaan minä nyt sitten vihdoin ja viimein luovutin. Aloitin siis Bloggaamisen... vai onko se Blogaaminen? J...