sunnuntai 21. huhtikuuta 2019

TJK 15-16/2019


Silpputehtaan TJK 15-16/2019- haaste jossa aiheena tällä kertaa muuttolinnut.

Mä pyörittelin pitkään taas ajatuksia siitä, mitä mä tekisin.. enkä meinannut keksiä sitten millään mitään. Toiseksi viimeisenä päivänä se ajatus sitten tupsahti päähän, ja ei muuta kuin tekemään!
Toteutuksessa on parantamisen varaa, mutta hymysuin näitä tein.. tadaa, tässä minun muuttolinnut:



Tausta on tehty akryylimaaleilla, jotka kortilla ”raavin” paperille. Linnut on leikattu kirjasta, ja auto matkalaukkuineen, sekä toisen kortin saappaat ja nyytti on piirretty paperille, maalattu ja leikattu irti. 

Muuttolinnut 2/2 ATC no119

Muuttolinnut 1/2 ATC no120

4 kommenttia:

  1. Ihania ja hauskoja. Hymyilemään saivat minutkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanaa! Kiva kuulla ja näin mä toivoinkin, että saisi ehkä jonkun toisenkin hymyilemään <3

      Poista
  2. Kyllä nämä saavat hymyn huulille! Hauska vastaus haasteeseen, kiitos!

    VastaaPoista

Alku

No niin, pyristeltyäni pitkään vastaan minä nyt sitten vihdoin ja viimein luovutin. Aloitin siis Bloggaamisen... vai onko se Blogaaminen? J...